Ние от Софт Интелект препоръчваме на нашите бизнес клиенти и партньори да започнат изграждането на силно дигитално присъствие чрез разработката на бърз, интуитивен уебсайт, който ясно и точно да презентира предлаганите продукти и услуги. Ето основните причини, поради които разработката на уебсайт е отправна точка за развитието на Вашия бизнес:
1. Популяризиране на марката
Да изградите добра репутация пред Вашите клиенти е едно от най-важните неща, които екипът на Soft Intellect препоръчва да направите за Вашия бизнес.
Брандът помага да се отличите от конкуренцията и да бъдете разпознаваеми.
Чрез ясно установяване кои сте, какво предлагате, Вие увеличавате шансовете Вашите клиенти да се доверят на Вашите продукти и услуги.
2. Привличане на нови клиенти
Наличието на уебсайт Ви помага да привлечете нови клиенти и развива Вашия бизнес. Уебсайтът е Вашата платформа, отговаряща на всички основни въпроси, които потенциалните ви клиенти могат да имат за бизнеса Ви.
Вашият уебсайт може да бъде достъпен от всички части на света денонощно, дори когато Вие почивате.
С помощта на дигиталния маркетинг и разнообразието от канали за комуникация бизнесът Ви достига до своите клиенти по-лесно и ефективно.
Различните дигитални платформи дават разнообразни възможности за представяне на бизнеса Ви.
3. Изграждане на доверие
Без уебсайт хората могат да поставят под въпрос легитимността на бизнеса Ви. Наличието на стилен, функционален и актуален уебсайт е възможност да направите страхотно първо впечатление.
75% от онлайн потребителите базират доверието си към компаниите въз основа на дизайна на техния уебсайт. Ако искате да покажете на света, че приемате бизнеса си сериозно, значи е дошло времето да инвестирате в професионален уебсайт.
4.Потенциални клиенти
Може би една от най-интригуващите причини да имате уебсайт е, че можете да увеличите шансовете си за разширяване на кръга от нови клиенти.
81% от хората проучват бизнес или услуга онлайн, преди да вземат решение за покупка.
След като хората ви намерят онлайн, проявят интерес към вашия продукт или услуга и искат да научат повече, те ще знаят как да се свържат с Вас благодарение на информацията на уебсайта Ви.
Правилното му управление Ви дава възможност за увеличаване на продажбите, което води до висока възвръщаемост на инвестицията.
5. Посетители
Оптимизирайте добре сайта си и често публикувайте полезна за аудиторията информация. Това увеличава шансовете при търсене на продукт или услуга, които Вие предлагате, Вашият уебсайт да се появи в резултатите на търсачките.
По-доброто класиране в търсачките води до повече трафик към сайта Ви и към възможността да разширите клиентската си база и да увеличите продажбите.
6. Лесна комуникация
Уебсайтът е първото взаимодействие на клиента с Вашия бизнес. Как позиционирате компанията си е изцяло във Ваш контрол.
Можете не само да представите продуктовите си предложения, но и да предоставяте кратки видео материали и информационни бюлетини за да поддържате пряк контакт с текущите и бъдещите си клиенти.
7. Актуализации и съобщения
Тъй като уебсайтът ви работи 24/7, е лесно да публикувате актуализации и съобщения. Това е начин да държите клиентите си в течение за всичко, което правите.
Можете също да подчертаете своите постижения и клиентски препоръки, които могат да помогнат на посетителите Ви да разберат повече за Вас. Това увеличава ангажираността на клиентите Ви и влияе положително върху решението им да се свържат с вас.
8. Пести време
Независимо дали получавате имейли, приемате обаждания или изпращате предложения – комуникацията с потенциални клиенти отнема време. Вашият уебсайт може да Ви спести това време, като предоставя отговори на често срещани въпроси и запитвания на клиенти.
Какво означава това за Вас? Вие ще разполагате с повече време да се фокусирате върху други важни неща за Вашия бизнес!