Дигитално Присъствие
Изграждане на дигитална стратегия за Вашия бизнес, която да следвате с цел позициониране на продуктите и услугите, които предлагате. Ние от Soft Intellect ще Ви помогне при създаване на идентичност и имидж на Вашия бранд чрез използването на различни дигитални канали.
1. Уеб сайт
Фирменият уеб сайт информира потребителите за Вас, продуктите или услугите, които предлагате. Той е съобразен с визията на бранда, която включва цветове, шрифт и визуални елементи, оформени последователно и балансирано във всички дигитални канали.
2. Социални мрежи
3. E-mail
Част от визуалното оформление на бранда са имейлите, който изпращат служителите на фирмата Ви. Електронният подпис, както и бюлетина също се включват в стратегията Ви и следват същата идентичност. Имейл бюлетинът е чудесен начин да ангажирате хората от имейл списъка на компанията с промоции и оферти, новини, допълнителна информация за продуктите или услугите Ви или полезни съвети.
4. Видео, дигитални реклами и банери
Рекламните банери и видеа са още една възможност за представяне на бранда Ви в различните канали. Те също винаги са съобразени с визията и идеите на корпоративната Ви идентичност.
Видео реклами можете да използвате в стрийминг сайтове като YouTube, във Facebook, както и в дисплейната мрежа на Google Ads. Този вид реклама ангажира повече вниманието на потребителите, което я прави изключително ефективна.
5. SEO и SEM
SEO ще оптимизира Вашият уебсайт, за да получите по-високо класиране в резултатите от търсенето в мрежата и повече безплатен трафик от търсачките.
SEM включва в себе си SEO и платен трафик, който може да ви осигури по-бързи резултати с цел повишаване на видимостта Ви.
За да получите дългосрочно желания ефект, използвайте двата процеса SEO и SEM заедно.
След първоначалната инвестиция в СЕМ, резултатите от органично търсене се увеличават.