Дигитален Маркетинг
Правилната дигитална бизнес стратегия нe приключва с разработването на сайт или онлайн магазин. Поддръжката, оптимизацията и популяризацията след това са важни за достигнете до възможно най-широка аудитория. За целта нашият подход обхваща различни дигитални канали за представяне.
1. Социални мрежи
Социалните мрежи са един от най-ефективните канали за онлайн продажби и налагане на бранд. Създаването и поддръжката на Вашите профили изисква постоянна грижа и често добавяне на подходящо и визуално издържано съдържание. Липсата на често обновяване дистанцира последователите Ви. Правилното използване на платена реклама във Facebook ще популяризира по-бързо бизнеса Ви и ще генерира продажби и трафик към сайта или онлайн магазина.
2. Имейл маркетинг
Имейл бюлетинът е чудесен начин да ангажирате хората от имейл списъка на компанията с промоции и оферти, новини, допълнителна информация за продуктите или услугите Ви или полезни съвети. Освен това засилва и трафика към сайта, за по-добро позициониране в Гугъл.
3. Реклама в Google
Google Ads позволява рекламите Ви да се показват за търсения въз основа на ключови думи, отговарящи на бизнеса Ви, както и в дисплейната мрежа под формата на изображения, видео или анимирани банери.
4. Видео реклама
Видео реклами можете да използвате в стрийминг сайтове като YouTube, във Facebook, както и в дисплейната мрежа на Google Ads. Този вид реклама ангажира повече вниманието на потребителите, което я прави изключително ефективна.
5. Изграждане на съдържание
Информацията, която предлагате на клиентите и последователите си трябва да бъде ясна, точна и кратка. Запомнящите се послания ще Ви отличат сред конкурентите. Те стимулират ангажираността на аудиторията.
С помощта на дигиталния маркетинг и разнообразието от канали за комуникация бизнесът Ви достига до своите клиенти по-лесно и ефективно.