Подобрете достъпността до Вашия бизнес, което ще Ви доведе нови клиенти и ще увеличи продажбите.
1. Популярно е сред потребителите
Мобилните приложения навлизат бързо в ежедневието на голяма част от потребителите. Те са по-удобни и лесни за употреба, което им привлича все повече почитатели.
Почти 80% от потребителите предпочитат да пазаруват от мобилно приложение, а не от сайт.
Въпреки голямата популярност на апликациите, спечеленото доверие на потребителя е най-важната част от процеса на реализацията на такъв тип проект.
2. По-добро потребителско изживяване
Приложенията осигуряват по-добър интерфейс на различни операционни системи.
Архитектурата им позволява на разработчиците да създават полезни функции с интуитивна навигация за по-високо ниво на интерактивност и взаимодействие с потребителя.
Друго важно предимство е, че зареждат значително по-бързо от онлайн магазините.
Не е необходима интернет връзка, за да предоставят на потребителите основни функции.
Предоставят на всеки отделен потребител персонализирано изживяване, специални оферти, подаръци, което задържа вниманието и води до повече реализации.
3. Удобството при пазаруване
Вниманието на потребителя е фокусирано върху конкретния продукт, защото тук за разлика от сайтовете липсват елементи, които го разсейват.
Лесното завършване на поръчката води до значително по-нисък процент на изоставени колички спрямо сайтовете за онлайн търговия.
4. Сигурност на плащанията
Голяма предимство са лесните и безпроблемни плащания, както и сигурното съхранение на данните на потребителите, което още веднъж допринася за по-добро потребителско изживяване.
5. Възможност за директен маркетинг
Лоялна аудитория – ако успеете да ангажирате потребителите, които са инсталирали приложението Ви, вероятността да останат лоялни на марката е голяма.
Популяризиране на марката – след инсталиране на приложението, всяко използване на телефона е потенциална реклама на марката Ви, защото потребителя ще вижда логото на бизнеса Ви няколко пъти дневно.
Един от най-ефективните и евтини начини за популяризиране на продукти чрез мобилните приложения са push известията – мобилните приложения могат да изпращат изскачащи известия на притежателите на смартфони с най-новите продукти, промоции или важни съобщения.
Лесно събиране на данни за поведението, предпочитанията и потребителските данни на аудиторията.
6. По- висока средната стойност на поръчка
Вече установихме, че мобилното приложение подобрява потребителското изживяване и повишава процента на реализация. Но това не са единствените ползи от създаването на приложение за онлайн магазина Ви.
Мобилното приложение ще повиши средната стойност на поръчките Ви. Това е така, защото за хората е по-лесно да достигат до повече продукти, когато пазаруват от мобилно приложение.